راه‌حل نهایی برای انتخابات‌: به قتل رساندن پیشمرگه‌ها

دولت ترکیه و پ‌د‌ک هر روز اخلالگری‌های جدیدی انجام می‌دهند. اکنون نیز برای به تعویق انداختن انتخابات، پ‌د‌ک با گسیل نیروهایش را به مناطق درگیری، برای به قتل رساندشان و گفتن‌: ‌«ما در جنگ قرار داریم‌» نقشه‌ دارد که انتخابات را به تعویق بیندازد.

خیانت پ‌د‌ک و حملات اشغالگرانه ترکیه

در برهه‌ای که در مثلث آنکارا، بغداد و هولیر ماه‌هاست تدارکات جنگی جدید برعلیه جنبش آزادی کوردستان انجام می‌شود، سیگنال‌های آغازین این عملیات اشغالگرانه در منطقه متینا واقع در مناطق حفاظتی مدیا داده شده است. برای اینکه عملیات اشغالگرانه گام به گام به اجرا درآید، نقل و انتقالات نظامی از سوی دولت ترکیه و حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) به آن منطقه ادامه دارد.

متینا از شب قبل تا کنون تحت حملات دشوار قرار گرفته است

برای اینکه در افکارعمومی نارضایتی و اعتراض ایجاد نشود درباره پیش‌روی‌ها و مدیریت این عملیات اطلاعاتی به اشتراک گذاشته نمی‌شود. اعلام شده است که‌ ارتش ترکیه گذشته تاکنون در منطقه متینا حملات دشواری را آغاز نموده است. همچنین مشخص شده است برای اینکه پ‌د‌ک در این عملیات اشغالگرانه فعالانه‌تر مشارکت کند تدارکات‌‌هایی صورت گرفته است.

سناریوی جدید جنگ

در چارچوب عملیات‌هایی که تدارکاتش در مناطق بسیاری به وقوع می‌پیوندد، مشخص می‌شود که با پیشگامی پ‌د‌ک کوشش می‌شود که نقشه‌های جدیدی اجرایی شوند. همچنین در میان تمام اطلاعات گفته می‌شود که ارتش ترکیه در روزهای آینده برخی نیروهای متعلق به پ‌د‌ک را خطوط مقدم قرار داده و به سوی نقاط استقراری نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ) پیش‌‌روی و حمله خود را آغاز کند.

‌«پیشمرگه‌ها را به قتل می‌رسانند»

اعلام شده است که این حمله بدین شکل ارگانیزه یا سازماندهی شده است و سپس زمانیکه نیروهای ه‌پ‌گ به این حمله پاسخ دادند، این نیرویی که صدمه دیده و ضربه می‌خورد را به مثابه ‌‌(پیشمرگه‌ها) نشان بدهند. مشخص شده است که زیرساخت‌های اخلالگرانه و آشوبگرانه بدین شکل آماده شده‌اند. هدف اصلی از این کار نیز اینست که پ‌د‌ک می‌خواهد مشکلی را که می‌زید با جنگ پنهان نماید.

برای لغو انتخابات

گفته شده که اگر این نقشه موفق شود، آنگاه نچیروان بارزانی روبروی دوربین‌ها حاضر خواهد شد و می‌گوید‌: ‌«ما در وضعیت جنگ قرار داریم. انتخابات در چنین شرایطی ایجاد نمی‌شود. ما به دلیل این وضعیت اظطراری انتخابات را تعویق می‌اندازیم.‌»

معلوم می‌شود که پ‌د‌ک تمام نیروی خود را برای این نقشه بکار برده است، برای اینکه بهانه‌هایی برای جنگ ایجاد سازد تدارکات آشوبگری و اخلالگری را تسریع کرد. درعین‌حال دولت ترکیه نیز برای اینکه این نقشه را اجرایی سازد تمام نیروی خود را بسیج نمود.

دری نماند که زده نشود، راه‌حل نهایی...

از سوی پ‌د‌ک‌؛ برای اینکه باشور کوردستان از  بحران اقتصادی رهایی یابد، دری نمانده که نزده باشد. پ‌د‌ک که در مذاکرات و دیدارهای خود با ایالات متحده آمریکا،‌ حکومت سودانی،‌ نیروهای شیعه عراقی و در آخر با ایران نتیجه‌ای بدست نیاورد، نقشه‌اش از این قرار است که با شیوه اخلاگری و آشوبگری در باشور کوردستان یک وضعیت اظطراری را ایجاد ساخته و اینچنین برای به تعویق انداختن انتخابات راه‌جداگانه‌ای را بکار گرفته باشد. پ‌دک در تدارک است برای رهایی حکومت خود، پیشمرگه‌ها را به قتل برساند. اگر این نقشه آنان موفق شود در اینصورت پ‌دک‌ و دولت ترکیه از این وضعیت سودمند و بهره‌مند خواهند شد.